Alexandraas

Alla inlägg under oktober 2011

Av Alexandra Jonsson - 11 oktober 2011 19:47

Åkte till bjk & tränade vid 5, kom nyss hem och fy satan vad kul det va, kändes lite ibland men körde på. Längtar ill fredag redan, kul å va igång igen! nu väntar mat&dusch puss!

Av Alexandra Jonsson - 11 oktober 2011 16:08

So boken ska få sig en kompis nu i någon timme, gymnasiekatalogen lika så.. Och så kul var min tisdag liksom ;) puss

Av Alexandra Jonsson - 10 oktober 2011 17:25

Tycker om skoldagar som inte är jobbiga, idag var en sån dag :D har tillexempel ritat på lägenheten, haft en spanska lektion där vi bara var 4stycken och pratat gymnasieval, så med mig hem hade jag en katalog. Ska plugga lite so nu sen ska jag nog kolla igenom den, jag har lite aningar om vad jag vill bli men endå så svårt och stort val. Är ju en hel del som ska tänkas igenom liksom.... Puss

Av Alexandra Jonsson - 9 oktober 2011 18:17

HEMMA! ska ta en dusch nu sen har jag lite plugg som lär fixas, pussen

Av Alexandra Jonsson - 9 oktober 2011 07:56

Även fast jag har kunnat sova hur länge jag vill dom här 4dagarna så har jag vaknat vid 7 och inte kunnat somna om. Och i förrgår klockan 22-24 poppade två pensionärer dansband när vi skulle sova. Och jävligt högt också! Jaja, Idag åker vi iallafall hem fast först ska vi ta en sväng till marknaden igen. har köpt en jacka, 3filmer, godis, 15par strumpor och 1 julklapp hittills, hoppas på nå mer! :)

Av Alexandra Jonsson - 6 oktober 2011 14:41

Det är blåsigt och kallt som Fan även om man har vintejacka här, och endå så var de en tysk som tältade(!!!!) brövid vår husvagn igår. Haha men han ångrade sig lika fort för idag när vi vaknade hade han tagit ner de och sov i bilen. Idag tog vi en tripp till Leksand och nu är vi tillbaka på campingen.. Laddar för för för racen som brukar vara på torsdagskvällen dagen innan marknaden ;) vi hörs, puss

Av Alexandra Jonsson - 5 oktober 2011 08:15

Uppe. ganska najs å ligga kvar i sängen när dom andra är i skolan. själv är jag ledig idag, imorgon och på fredag. ska med sophie+ hennesfamilj till rättvik. kommer väll hem på söndag kväll. bloggar nog undertiden. men om nu mitt mobila internet inte skulle funka någe bra, så hörs vi på måndag. puss



kommer sakna diiiiig. 

  

   foto: web

Av Alexandra Jonsson - 4 oktober 2011 17:41

Ganska irriterande att just nu skulle jag ha varit i hallen och spelat men så ringde min sjukgymnast mamma och tyckte att jag skulle vänta 1 vecka till.. Så istället har jag pluggat biologi sen jag kom hem och ätit grillat. Gott! Ikväll börjar desperate igen också, jag kommer sitta bänkad vid tvn kl 21! Puss

Ovido - Quiz & Flashcards