Alexandraas

Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra Jonsson - 8 november 2011 20:00

Pluggat matte, ätit hamburgare, (viktig info) och hälsat på syster är väll vad jag har hunnit idag, nyss var jag även iväg och spelade innebandy med mitt kära lag. Helt slut nu, så ska hoppa in i duschen och sen bänka mig framför tvn! Puss

Av Alexandra Jonsson - 7 november 2011 19:36

Ja, första dagen efter ett lov känns alltid lika skit. Inte så mycket har väll hänt.. Ny tjej i klassen, tråkiga lektioner och sen råkade jag även skämma ut mig lite med min förklaring på fysiken & spanskaredovisning.. Hehe, ska glo på tv nu, puss

Av Alexandra Jonsson - 6 november 2011 21:02

hoppas din dag har varit toppen, jag saknar dej finis!

 

 

/

Av Alexandra Jonsson - 6 november 2011 19:36

Hemma, lillasyster slutade på en 4e plats iallafall. Efter tog vi oss till Sala och kollade på e&r's lilla Jennifer. Söt! Jaop duschen väntar sen ska jag glo på MTV EMA resten av kvällen. Puss

Av Alexandra Jonsson - 5 november 2011 18:24

Första tävlingsdagen avklarad. Ganska surt att vara där 9 på morgonen och sen fick inte lillasyster tävla förstän klockan 5. Bara 1 match idag också, men imorgon blir det fler. Är iallafall på hotellet nu, vi fick ett rum med bara 1rum&badrum som luktade spya så då när vi sa de till dom så fick vi byta till en svit med gratis internet & många rum. Naaaajs ska ni veta! Puss

Av Alexandra Jonsson - 5 november 2011 06:52

Har varit uppe i en timme, nu bär det av till västerås för lillasysters brottning. Vi slår till på hotellnatt me, är hemma imorgon igen. Puss

Av Alexandra Jonsson - 4 november 2011 21:38

Vinner inte Moa hela jävla idol så vet jag inte vart världen är påväg!!

Så jävla grym hon var ikväll. Utklassade alla totalt!




Av Alexandra Jonsson - 4 november 2011 18:50

- ja idag tvingade jag med familjen in till stan, handlade lite smått och gott. Blandannat julklapp till Sophie, hämtade sen min dator hos pappa som har varit på lagning så nu ska jag fixa lite bilder och skicka iväg till fuiji för framkallning, mycket roligare än att dom ligger på datorn! Sen vid 8 blir det även idol-tittande. Puss


snygg bild jag hittade också om jag får säga det själv! 

 

Ovido - Quiz & Flashcards