Alexandraas

Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra Jonsson - 24 november 2011 22:14

Dissade tandläkaren och var kvar i skolan istället, gjorde även spanskaprovet och för första gången i spanska så kändes det riktigt jävla bra! Iallafall skrivdelen sen att jag bara gissade mig igenom hörförståelsen är ju en annan femma.. ;) Annars så har jag väll pluggat lite, fotat med lillasyster och varit på Q idag. Och nu väntar sängen så puss

Av Alexandra Jonsson - 24 november 2011 06:58

Hatar torsdagar nästan lika mycket som tisdagar men det är väll bara att bita ihop! Hinner ändå bara med 3 av lektionerna och sen missar jag spanskaprovet kom jag på nu också för ska till tandläkaren i stan. Jaop har jag tur så hittar jag väll några julklappar också! Nu ska jag faktiskt röra mig ur sängen, fixa mig och gå till skolan.. Puss

Av Alexandra Jonsson - 23 november 2011 21:20

Tog med mig syster och pappa in på öppethus på Jensen och Thorén. Ska ju troligtsvis gå på fyris eller johnbauer men känns bra att kolla runt lite på olika skolor ifall jag skulle ångra mig. Nej nu ska smink tvättas bort och sen väntar sängen! Puss

Av Alexandra Jonsson - 23 november 2011 15:20

En överlycklig tjej igår. gissa varför?


Jo för hon hade äntligen fått sin dröm uppfylld. Drömmen om ett överfullt skåp. haha tur att jag tycker om dig även fast du är konstig ibland gullet  ♥


 

Av Alexandra Jonsson - 22 november 2011 21:15

Skoldagen gick ovanligt fort för att vara en tisdag. Har städat på rummet, hälsat på syster och pluggat lite sen jag kom hem och nu gluttar jag på desperate. Och där var pausen slut! Puss

Av Alexandra Jonsson - 22 november 2011 07:15

Vaknade nyss och ska upp å fixa mig nu. Tisdag idag vilket betyder seg skoldag.. Orkar inte! Puss

Av Alexandra Jonsson - 21 november 2011 17:28

Skulle göra synundersökning hos skolsyster idag för att kolla om synen var huvudsaken till min huvudvärk. Men nej, synen var prima. Så är väll antagligen stress eller något sådant. Sen har väll skoldagen rullat på. jag & frida bestämde oss för att dryga lite mer än vanligt. och jag älskar min spanskalärare för tillfället! hon gav oss provet som vi ska göra på torsdag idag så vi skulle kunna öva på det och kunna det tills dess. Hehe :D nej nu ska jag glo på tv. pusss


  

Av Alexandra Jonsson - 20 november 2011 19:34

Ååh! Blir så besviken på mig själv när jag inte ens fixar dom målen jag har satt upp. Efter inlägget igår, pluggade jag? Nej jag satt mig vid datorn istället och hela dagen tidigare gick åt till att stöpa ljus. och idag tillbringade jag hela dagen med våra gäster för jag ville vara med dom när vi inte träffas ofta. Nu är klockan halv 8 och jag har fortfarande inte lyft upp kemiböckerna en endaste gång. Jag pallar inte skolan. Den kör slut på mig och jag känner ingen ork till att plugga. Jag ska gå till skolan imorgon, skiva det där jävla kemiprovet, göra mitt bästa och nöja mig med ett G. Om det ens kommer räcka till det. När ska jag lära mig att det inte funkar hålla på som jag gör? Jag borde lärt mig nu att om jag börjar prioritera rätt saker så slipper jag "ångesten" jag får varje kväll innan prov. Det spelar ingen roll att lärare, mamma och pappa säger att jag är duktig och att dom är stolta över mig och mina resultat. Jag vill vara det själv också.

Ovido - Quiz & Flashcards