Alexandraas

Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra Jonsson - 19 november 2011 20:34

Min kväll innehåller kemiplugg. Kunde ju ha gjort roligare saker en lördagskväll. Cp skola som tvingar en plugga över helgen!

Av Alexandra Jonsson - 19 november 2011 09:08

Vaknade för en timme sen, ska köra i mig lite frukost nu och sen går jag, C & datta till Gullmaj&lennart där hela "extra släkten" är för att stöpa ljus. Dom har gjort det i 50 år på samma datum och när Erik kom in i vår familj blev det ju så att vi hakade på traditionen. Låter kanske dötråkigt men det är riktigt kul & mysigt! puss



   Stark himmel för någon vecka sen! Foto: jag


Av Alexandra Jonsson - 18 november 2011 21:44

Vaknade och huvudet kändes som cement. Så blev hemma idag, fick en migräntablett av mami och huvudvärken gick över någorlunda sådet är väll troligen migrän jag har. Kollar på idol nu också fast det är ju långpaus så ska fixa lite annat sen kolla vem som åker ut. Fast moa var ju helt klockren idag. Underbart bra som vanligt alltså. Puss

Av Alexandra Jonsson - 17 november 2011 15:09

Gick i skolan idag, Var kul å träffa folket igen! :) hade dock huvudvärk men är van nu så det är väll sånt jag får ta.. Lagade nyss mat med storasyster och om en timme kommer Fredrika som ska fota lite med mig sen vid sex åker vi till Q. Puss

Av Alexandra Jonsson - 16 november 2011 15:56

Jag är arg. Jävla förkylning. Känner ingen smak eller doft nu heller. Ilandsproblem men så jävla irriterande!!


 

foto: jag


Av Alexandra Jonsson - 15 november 2011 21:00

Har hunnit med en hel del idag även fast jag är sjuk. Gick till doktorn imorse, ingen halsfluss men tog prover för min huvudvärk som ska kollas upp. Hade sen möte med syven om gymnasievalet, kändes bra och jag blev lite säkrare iallafall. Och ikväll var jag på öppethus på2av dom 4 skolorna jag har tänkt på. fyris och Johnbauer, superbra skolor båda två, fast väldigt olika. Och efteråt hämtade vi storasyster från stockholm som ska på besök i några dagar, har inte träffats sen i somras så det ska bli skoj. nej nu ska vi glo på desperate och mysa. Blir hemma imorgon med.

Av Alexandra Jonsson - 14 november 2011 21:00

Blir hemma imorgon med. men måste ta mig till skolan för mitt samtal med syv-veronica och hämta lite biologiböcker så jag gör nå nyttigt hemma istället för att bara glo på tv. På kvällen blir det även öppethus på johnbauer & fyris. Nej ska glo lite i gymnasie katalogen och sedan sova.

Av Alexandra Jonsson - 14 november 2011 14:45

 

På bild: Jennifer | Foto: Jag

Ovido - Quiz & Flashcards