Alexandraas

Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra Jonsson - 14 november 2011 07:15

Vaknade upp med mer halsont, så fick bli hemma idag. Pappa och jag tippar på halsfluss så ska ringa doktorn senare å se om vi ska kolla upp det idag eller vänta nån dag till och se. Nu ska jag kolla på tv. Har det omöjligt att somna om. Och föresten, grattis på 9års dagen älskade lillasyster!

Av Alexandra Jonsson - 13 november 2011 16:12

Tänkte bara gratta alla pappor på farsdag, och speciellt den bästa av dem alla- min kära papi. Jag älskar dej!

Av Alexandra Jonsson - 13 november 2011 07:41

Vaknade för 1 timme sen, ont i kroppen & halsont. Så gjorde rätt som skippade matchen igår, fast fick sen reda på att den blev inställd, vilket är tråkigt men endå bra för mig så jag kan få va med och spela den senare ;) istället tog vi oss till Valbo och kollade på alla som har åkt ur Idol. Nej, ska upp och göra min fader glad genom att städa huset tills han kommer hem! Ikväll Får vi även får gäster för lillasyster fyller imorgon. Puss

Av Alexandra Jonsson - 11 november 2011 19:40

Antar att alla bloggars rubriker ser lika ut idag ;) Jag har mått dåligt hela dagen så dagens träning och morgondagens match fick lov att hoppas över, myser istället ner mig i soffan framför idol nu. För 100e gången, HEJAMOA!!

Av Alexandra Jonsson - 10 november 2011 21:34

Svar till anonym: pris spelar ingen roll, men hade 15 megapixlar på den andra så vill väll ha runt där nånstans! :) och anledningen till att jag skrev det här inlägget: VILLE BARA SÄGA ATT JAG HATAR SO!!!

Av Alexandra Jonsson - 10 november 2011 15:58

Har precis fått min sony a290 såld, min allra första systemkamera ska bytas ut mot en annan systemis. men vilken har jag inte valt än så om det är någon som har en bra med många megapixlar kan ni ju tipsa! Gladtjej. Puss

Av Alexandra Jonsson - 10 november 2011 07:20

Utvecklingssamtalet gick prima igår, är nöjd med det hon sa och att hon lyssnade på vad jag ville säga också :) jaja ska iallafall upp och äta frukost nu sen blir det skolan tills kl12, älskar torsdagar!!

Av Alexandra Jonsson - 9 november 2011 17:33

Ska på utvecklingssamtal om en kvart. Nervös som en get., jaja får väll hoppas det går bra iallafall. puss

Ovido - Quiz & Flashcards