Alexandraas

Alla inlägg under november 2011

Av Alexandra Jonsson - 3 november 2011 14:41

Har legat och läst ända sen jag vaknade vid 7- snart är jag borta, satans bra bok! Fast tog frukostpaus och sen gosade jag med C ett tag som att dom hälsade på. Jaop men nu är boken utläst och jag känner inte för att hitta på något så ska istället göra något jag hade lovat mig själv att inte göra under lovet- plugga. Tur att biologi är kul iallafall, så då gör det ju inte så mycket faktiskt!

Av Alexandra Jonsson - 2 november 2011 15:40

Känner mig helt seg, både i kroppen och huvudet. C bestämde sig för att vakna sju imorse så de var bara att kliva upp, så hela dagen har vi tillbringat i soffan utom nån timme när vi i familjen, Sophie, David, Max & pillan gick å fikade på solrosen. Ne, nu ska jag fortsätta läsa egoboost! Puss

Av Alexandra Jonsson - 1 november 2011 16:48

Ska på träning ganska exakt nu, sen ikväll när jag kommer hem igen tar jag och lillasyster oss till Samantha & C. Filmmys och övernattning ska vi slå till med! Puss

Av Alexandra Jonsson - 1 november 2011 08:48

Haha nerräknar'n! Är iallafall barnvakt och som vanligt på lov när jag väl får sova länge så vaknar jag tidigt och det är omöjligt att somna om! Så irreterande! Så kan ju lika gärna göra mamma glad att röja inne i rummet. Satans behövligt faktiskt.. Tror jag ska fråga lillasyster om hon vill baka också! :)

Ovido - Quiz & Flashcards