Alexandraas

Alla inlägg under september 2010

Av Alexandra Jonsson - 23 september 2010 16:46

Det är svårt ibland.

Av Alexandra Jonsson - 21 september 2010 16:53

Bioligi och fysik plugg i bilen till bandyn blir det, Sen blev jag nyss klar med min svenska kort-kjol... 2veckor försenad haha..

Och sen är det bara matte-plugg kvar, (om jag blir klar med biologin, & fysiken påvägen dit då) Så imårrn blir de inge inlägg då ska jag sitta med näsan i nån läxbok! Låter bra va!? Neej, men det är nyttigt!   


Nu ska ja åka, hejdåå!

Av Alexandra Jonsson - 21 september 2010 15:37

Fick en kommentar av någon Jonne

 mitt gammla inlägg där jag&skrev att jag inte orkade bry mig om partierna som va på skolan & pratade,Haha, hon trodde tydligen att jag va helt cp, & inte Mådde bra för jag inte orkade bry mig om allt tjaffs dom hållde på med på focus? Sen att jag va helt dum i huvet värkade hon tro? Haha! Väääärldens längsta

kommentar lämnade hon,  "Det här inlägget säger betydligt mer om dig än om politikerna" Haha, En mening av hela kommentaren..

Bara för jag inte är ett dugg intresserad om valet, alliansen

och allt de dära, så måste jag få skriva exakt vad jag vill i min blogg? Så Jonne ingen tvingar dig att läsa,

passar det inte dej? skit idet!   


Av Alexandra Jonsson - 19 september 2010 20:55

Kommer bli glest med uppdatering typ tills i helgen, men titta in endå!

Har matteprov, (&som att jag är sååå smart) Så måste jag plugga grymt mycket till det, sen biologi läxa som man kan välja att göra g, vg, lr mvg frågor, ska satsahögre dära. Sen so-"Prov & Spanska tills på tisdag, smarta jag har inte ens börjat titta,

fuck it, det här ser ju bra ut!!?   



/Godnatt för den delen..

Av Alexandra Jonsson - 19 september 2010 17:09

Tråkigaste dagen på hela veckan, kanske för att man har ångest att skolan börjar dagen efter?Jao, tror så jag..

Annars så är mamma & Erik mycket negriga!

(och nej, att säga neger är inte att vara rasistisk?)


 & Grattis till t-sjö som vann matchen mot harbo måste jag ju säga som att Jennifer spelar dära..   Annars ska ja hoppa in i duschen nu, sen kolla om Samantha vill kolla på film med mig, låter bra,

ska bara säga att SALT va inge bra, så ingen film jag tänker rekomendera, den va o verklig, och smått tråkig..


  

Av Alexandra Jonsson - 18 september 2010 18:59

Ska strax kolla på SALT, lördagsmys kallas det   


/Hörs imorgon

  

Av Alexandra Jonsson - 18 september 2010 12:59

ETT TAG SEN, NYA, KOMMANDE

Som sagt , allt är bra på bio.

 

VILL NÅN GÅ PÅ BIO? RIIING!   

 


     

Puss: Värkar as bra, Salt: ska jag & pappa kolla på.

I rymden finns inga känslor: Mååååste se!!

       

Harrypotter: Kommer om en månad, fyfan va bra!!

Narnia 3:e: Kommer 1dag efter julafton.

...

Av Alexandra Jonsson - 17 september 2010 21:06

DUGÖRMIGBESVIKEN.

  



/annars så va träningen grymt jobbig, vi va bara 6stycken, men det är ganska bra att vara nåra, man kommer närmare varann..  tränare Andreas & Ulrika va med, Andreas köttade ner mig, höhö..

 mycket pinsamt! 


  







Ovido - Quiz & Flashcards