Alexandraas

Alla inlägg under september 2010

Av Alexandra Jonsson - 11 september 2010 20:29

Har vart i sillbo hela dan för pappa skulle till åland, och mamma&Erik sitter just nu i ett plan till Turkiet, (avis!!) Annars då,

Farmor är med mig och Fanny tills pappa kommer hem sent ikväll/natt

så berättade hon exakt för typ fem minuter sen att jag ska få en till kusin, Pernilla&L skulle få en bebis. :)

Dax för popcorn nu, blir väll inte alltför sent iallafall för vi har första konfan imorgon!


Av Alexandra Jonsson - 10 september 2010 14:07

Ja jag lever, det har bara vart dött i mitt huvud så ingenting orkade jag skriva igår, Annars är det helg, och ikväll ska jag&Fanny sova hos mamma & Erik fast det är pappa vecka, för dom 2 åker till Turkiert imårrn, alltså ska vi va här idag, Nu ska jag ta något och äta, för senare ska vi till sillbo's   

...

Av Alexandra Jonsson - 9 september 2010 15:38

Det känns bra när man har det men när det tar slut dödar det en inombords

Av Alexandra Jonsson - 8 september 2010 18:14

WIHUUUUU, BESÖKSREKORD DEN 6:e, BRA UTAV ER!  

Nu ska jag skriva lite på biologin, jag vicke&sanna bestämde oss för att alla skulle skriva lite hemma som att vi typ inte jobbar i skolan hehehehe,  & kommentera Carros blogg, gullit av mig lrhur Carro??? (a'


Annars kan jag ju bjuda på äckelbilden när alla endå kommer se den i katalogen:

  

Av Alexandra Jonsson - 8 september 2010 13:43

I skolan fick vi gå och lyssna när dom "predikade" om varför man skulle välja dom blablablaaaa. orka bry sig? Dom diskuterade inte ens partierna bråkade, haha kul xD

Annars fick jag hem min bandyklubba igår kväll, den va fiiiin! -bild kommer sen som lovat, men nu ska jag till doktorn,

  

Av Alexandra Jonsson - 7 september 2010 15:25

NI SOM KOMMENTERAR/SKICKAR FRÅGOR &ÄR ANONYMA, KAN GLÖMMA ATT JAG SVARAR, ELLR GODKÄNNER KOMMENTARERNA,

BRA ATT VETA, SÅ SLIPPER VI SÅNT SKIT NUDÅ!

  

Annars så frågade vi fotografen så vi fick se klassfotot, fyfan på det! Ursäkta klassen: Men det var det fulaste fotot jag sett tror jag..   

Annars så ska jag packa till pappa nu, sen äta korv&bröd, och åka på 2timmars träning, eller vi ska hämta Alice först då ;)

Hörs imorgon!




Av Alexandra Jonsson - 6 september 2010 15:03

Hade skolfoto idag, kan inte säga mera än att man  fattade noll vad han sa, Han va engelsk! Sen typ skitkonstig, alla fick stå och glo när man knäppte poträtt-fotot, och en kompis fick välja bild åt en, jag tog självklart micha, men såg inte min bild, man får ju hoppas hon va snäll & tog en duglig iallafall, jag va faktiskt snäll å tog en finfin till henne!   


Dax för matteläxan,så är den undanstökad sen!

Ovido - Quiz & Flashcards