Alexandraas

Alla inlägg under september 2010

Av Alexandra Jonsson - 2 september 2010 14:51

Vi Skrattade oss igenom nästan hela engelskan, Åt allt möjligt.

Annars så har vi haft skit idrott, matte, bild och Biologi där vi ska skriva om rymden, vi har den här timmen idag, och en nästa vecka som vi ska bli klara på innan vi ska redovisa. Jag är med Viktor&Sanna, vi hade inte förstått och gjorde fel så vi fick börja om. Vi skrev bara 2 meningar på 65minuter. Lyckat....

  

+++

Av Alexandra Jonsson - 2 september 2010 07:25

Nu frukost, sen skolan

Hörs senare!  

Av Alexandra Jonsson - 1 september 2010 18:30

Jag älskar bloggar! Haha, skitkul att läsa ju!! Samantha tycker att jag är skitknäpp för jag sitter typ 1-2 timmar varje dag, och gissa va jag gör?

 -Joo läser bloggar mestandels av tiden.. Alla möjliga faktiskt, mest sånt som man hittar via bloglovin,


Ny favorit har jag också.

Typ Micah sen någonting, Hennes G-Blogg är också as bra!!  

 

Av Alexandra Jonsson - 1 september 2010 15:21

Ont i halsen, snorig,har engelska, matte, fysik & soläxa, + Michibitch är sjuk. jaaaa det blir väll dagens klag..

Annars så är det final i fångarna på fortet ikväll, och nu ska jag titta lite, för första gången på läxorna som är tills på fredag. (Ser ni Inte dagen innan, utan Två dagar innan) Så nu kanske läxorna sätter sig lite bättre också..   


jag saknar dig bästavän, bli friskus nu!!   

  

Ovido - Quiz & Flashcards