Alexandraas

Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Alexandra Jonsson - 2 januari 2011 20:29

Jag fryser, sen kom jag nyss på att jag glömde ringa alice, så det blev inge med brandhallen, menmen, kanske nån annandag. :)

Av Alexandra Jonsson - 2 januari 2011 18:35

Va i uppsala me mami, erik & datta, tyvär så hittade jag ingenting menmen, kul endå, nope ska kolla film nu. Pussssssss

Av Alexandra Jonsson - 2 januari 2011 18:29

Mamma sa för ungefär 2veckor sen att hon hade 1 överraskning till 1 av oss 4 barn i familjen, men vägrade säga vad det var. Dom som känner mig bra vet att jag följer allt som har med Maria Montazami att göra. älskar henne. haha hon är såååååå härlig.    Idag i bilden sa mamma vad det var. Haha hon hade mailat henne, å berättat om mig, och fått svar. Så Hon har skickat brev med bild & autograf till mig och det kommer när som hellt. Höhö. lycklig tjej. =D

Ovido - Quiz & Flashcards