Alexandraas

Alla inlägg den 17 januari 2011

Av Alexandra Jonsson - 17 januari 2011 19:37

Kan ju tillägga att jag gör liiiiiite nytta om dagarna också. Matteläxan är klar snart, & efter det ska jag börja med spanska läxan som är tills imårrn. dax att börja om det ska hinnas med tv ikväll också. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 17 januari 2011 18:55

Tandläkarn gick bra, lite smått ont i undertänderna nu bara.. Sen gick jag på stan medans jag väntade på att erik skulle sluta, fick även med en bh & en randig tröja med hem.. Sen kan jag ju passa på att gratta Jennifer som fyller 15 idag, & som firades med extra sngga våfflor gjorda av mej på hk:n. haha tromej Snyggaste våfflorna hon, dennis & sebbe hade sett haha.. blev lite mobbad av killarna där... Men jennifer va gullig å sa att dom va snygga. -jag kan nog hålla med ;)

  

 

Ovido - Quiz & Flashcards