Alexandraas

Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Alexandra Jonsson - 8 januari 2011 23:12

jag sitter för mycket vid datorn! Typ många timmar per dag, eller när jag inte har något att göra sitter jag vid datorn känns det som! typ kollar fb, samma bloggar, allt möjligt 1000 gånger om bara för att göra något liksom. Måååååååste ändra på det. men dax att sova nu :)

Av Alexandra Jonsson - 8 januari 2011 19:23

Jag kom på att jag skriver alldeless för långa inlägg hela tiden! så det ska jag börja dra ner på iallfall. Så nu blir det både korta & långa inlägg varje dag. variation liksom, & så blir det inte så jobbigt för er & läsa.. bra vavavavaaaaaa? =D haha tönt jag är   PUSSSSSSSSSS'  

Av Alexandra Jonsson - 8 januari 2011 11:02

Mamma tycker mitt rum är stökigt, så idag har hon lagt en order på mig alltså att städa rummet. Okej dax att börja.. det kommer ta ett tag....

Ovido - Quiz & Flashcards