Alexandraas

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Alexandra Jonsson - 14 januari 2011 20:21

Jag vet vad jag ska spara pengar till nu. hahah för att få båda måste jag spara ett tag. Men mål måste man ju ha =D

        

Av Alexandra Jonsson - 14 januari 2011 18:55

I världen är du bara någon, men för mig är du hela världen.  (: 

Av Alexandra Jonsson - 14 januari 2011 15:12

Skolan va okej, men fick ännu mera läxor som måste göras, Dessutom så gick min tandställning sönder. Typ en halvtimme efter lunchen så den gick inte sönder när jag åt.. Den bara pajja heltplötsligt. på mitten. alltså själva "tråden" mellan spännerna. Ah skitsamma säkert 4stycken som fattar vad jag mena.. haha Iallafall så skiter jag i träningen ikväll också.. För Alice börjar bli sjuk. så stannar hemma med papi & lillasyster å kollar på lets dance istället. höhö PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards