Alexandraas

Alla inlägg den 7 januari 2011

Av Alexandra Jonsson - 7 januari 2011 23:15

Laguppsättningen inför söndagens match kom upp ikväll. as några som skulle spela på söndag =O Iallafall så är jag en av dem som inte ska va med såg ja. Men hoppas på viiiiiiiiinst, det är ju trotsallt mot vide :)

Av Alexandra Jonsson - 7 januari 2011 21:44

Träningen var kul! körde stafetter & match hela tiden. Sen har jag kommit på att alla i björklinge säger GOFF. haha här i våla brukar vi väll inte säga så? eller är jag ute å cyklar?? låter riktigt kul iallafall =D

YES

Av Alexandra Jonsson - 7 januari 2011 15:42

Blir träning endå, mami & erikkom hem tidigt, så domkör mig. Annars så är det letsdance ikväll. Av dom jag har sett kommer vara med tror jag att jag hejjar på hannah graaf. men det kommer nog ändra sej efter några program, nej ska åka strax. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 7 januari 2011 11:25

Oredigerade som vanligt i mitt fall xd

  

Ovido - Quiz & Flashcards