Alexandraas

Alla inlägg den 6 januari 2011

Av Alexandra Jonsson - 6 januari 2011 19:48

Ett tips till er som är på cup &lär vänta 5timmar mellan matcherna: Lek! haha om vi hade kul, det började med att vi (jag, alice å emma) Stack ifrån carro, matilda & lollo.. vi gömde oss under läktaren sen fortsatte det att vi spelade bandy under läktaren och bland allt folk. Sen raggade lite killar på emmsi, höhö pottfrilla!  Fyfan vad jag vill att det ska bli flera cuper snaaart!  bara för det måste jag bjuda på bild från gömningen  :)

  

.

Av Alexandra Jonsson - 6 januari 2011 14:55

Jag har legat i sängen hela dagen fram till nu. Va uppe & åt frukost sen gick jag tillbax till sängen å datorn. Socialt, haha.. resten av familjen är på nån körkonsär med lillasyster så skulle skära grönsaker till maten iallafall lovade jag mami. blogga suger förtillfället menmen.

A

Av Alexandra Jonsson - 6 januari 2011 12:21

Trötter. Hejdåååå

Ovido - Quiz & Flashcards