Alexandraas

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Alexandra Jonsson - 15 januari 2011 21:54

Kollar på film med papi :) Fast den suger.. haha iallafall så ska lillasyster brottas hela dagen i heby imårrn, & jag åker med resten av familjen å kollar. Fast måste upp kl7.. & vaknade 8idag av att lillasyster kom in i rummet å skulle se om jag va vaken. Så nej inte mkt sömn denna helg inte.... Menmen, jag överlever. Kameran åker föresten också med!

Av Alexandra Jonsson - 15 januari 2011 13:42

JAG FÅR DAAAAMP! Fick ett prylpaket till sims3 av syster i julklapp: Kvällsnöjen hette det, fast ja hade inte testat det än, så imorse när jag väl fick lust att spela så funkar det inte! Cpdampryck! Och det är försent att byta det, så måste avinstallera alla sims3 prylpaket & expansionspaket som jag har. och börja om från början. Fast egentligen så gör det inte så mkt. för spelar bara 1 gång om året typ xd Nej, dax att vara social. Riktiga Farfar är här på besök. :) PUSSS

Ovido - Quiz & Flashcards