Alexandraas

Alla inlägg den 9 januari 2011

Av Alexandra Jonsson - 9 januari 2011 23:33

Jag känner mig inte så skyldig till att visa bild på våran snö-åsna längre, vad mer behöver jag säga än KATASTROF!? höhöh. asful å liten åsna blev det för jag & lillasyster blev irriterade på varandra så jag kastade en snöboll i nyllet på henne (bra att jag erkänner va? xd) så då mosade hon åsnan och gick in å tjurade. så jag fick börja om så orkade jag inte så jag bara körde ihop två bollar, svans & mule. det fick räcka. hehe jaja, en åsna har vi iallafall sen hur snygg den är spelar väll ingen roll? ska sova nu :)


Av Alexandra Jonsson - 9 januari 2011 18:34

Nu ska jag & lillasyster gå ut & bygga en snö-åsna. xd varför vara som alla andra å bygga snögubbe, när man kan göra på sitt egna sätt?? Men hur vi ska göra den, eller hur det kommer gå.. det visar sej sen =D 

Ja, jag blir ju iallfall skyldig å visa en bild senare. haha   

Av Alexandra Jonsson - 9 januari 2011 16:02

VINST MED 7-0!   Dessutom så hade stefan börjat skriva referat! Höhöh sånt är kul å läsa..  :) Nej, mat strax. PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards