Alexandraas

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Alexandra Jonsson - 3 december 2010 19:13

Träningen gick inge bra, går bara sämre & sämre för varje gång känns det som. Får väll börja stå ute på infarten & Skotta mot garaget.

vill bli bättre, för att peppa mig själv, Så det blir ännu mer roligt, fast det är ju kul nu också :) Föresten gick mario bäst idag, haha PEPP!

  

Av Alexandra Jonsson - 3 december 2010 15:00

IKVÄLL ÄR DET TRÄNING, & MAN MÅSTE VARA DUM OM MAN LÄNGTAR TILL STYRKAN!? HAHA MEN DET BLIR JU  SUUUUUUPERMARIOOOOOO! HAHA .......

ALEX, EMMA & ALICE= HUMOR GÅNGER 100000000!

Av Alexandra Jonsson - 3 december 2010 13:56

Cissi kom & pratade med mig om biologiprovet idag..

(på VG-delen skulle man förklara 3olika mattallrikar, & hur maten gick genom kroppen) Jag skrev om två tallrikar & fortsatte sen med hur maten gick igenom kroppen, sen slutade Elin med sitt prov, så ville inte sitta kvar. HAHA så gjorde inte den 3:e tallriken. Fast jag kunde den. sen idag kom Cissi & sa att provet va asbra & om jag hade gjort den 3:e tallriken hade jag lungt fått vg. Så fick bara VG- nu.. Irriterande! Men så sa jag att ja hade gjort VGfrågorna i boken också så hon skulle kolla, och kanske ge mig vg sen endå om de va bra   

Ovido - Quiz & Flashcards