Alexandraas

Alla inlägg den 13 december 2010

Av Alexandra Jonsson - 13 december 2010 21:13

Lucian va gullig haha. Blandning mellan stora och små kan man ju säga. :) Jag Filip, Alice & Olivia hade ju roligt undertiden iallafall.

Nu är det svenska hollywoodfruar & jag är liiiiite stolt, har skrivit en sida på biologin. Haha mycket att skryta med när nästan alla andra är klara..

Av Alexandra Jonsson - 13 december 2010 15:32

Lucia idag, Va luciatåg i skolan, & vid kl 6 ska vi till stora kyrkan på ännu ett luciatåg. lillasyster ska vara med. Biologiuppsatsen kom jag inte så långt med igår föresten, gjorde bara framsida & innehålls- förtäckning. Orkade inte mer. Och så kan jag inte göra så mycket än för mamma ska hjälpa mig, och det vill jag att hon ska göra imorgon när Fanny är Hos papi så slipper vi hon tjattrande brövid. Haha gullunge.


  

Ovido - Quiz & Flashcards