Alexandraas

Alla inlägg den 23 december 2010

Av Alexandra Jonsson - 23 december 2010 21:02

Jag&Lillasyster har kollat alla paket under julgranen. Men bara kollat, inte klämt, man ska inte klämma på paketen tycker jag, då får man ju reda på vad som är i, det vill man ju ha som överaskning på julafton juu!

Annars så kollar jag in imorgonbitti och säger Godjul. Men inget mer. Det är ju julafton då vill man helst inte sitta vid datorn.   

Av Alexandra Jonsson - 23 december 2010 14:51

Vi har nyss klätt granen här hos mamma och jag lovar. Jag har aldrig i hela mitt liv sett så mycket julklappar! Det dröser ut så vi har tillochmed lagt i själva granen så det ska få plats! Sen kommer ju systrarna med mera hehe, det får en ju och längta ännu mera tills imorgon!

BILDER KOMMER KANSKE IKVÄLL, NU SKA JAG BAKA KNÄCK!

Av Alexandra Jonsson - 23 december 2010 11:38

julstök här hemma, allt grejas för fullt. ikväll kommer syster hem ifrån stockholm också. Nu ska vi gå en sväng å fika hos mia&Elin PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards