Alexandraas

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Alexandra Jonsson - 17 december 2010 18:58

BÖRJAN & SLUTET ÄR BÄST. HAHA VIDEON ÄR FRÅN LINAFOTO.

Av Alexandra Jonsson - 17 december 2010 18:33

Vad social jag har kännt mig idag, suttit vid datorn och kollat julkalendern och äntligen ligger jag på avsnitt 17. haha. Nu är fanny på kalas och pappa hos Anneli & stefan så jag får hitta på något ett tag tills dom kommer hem.. :) FAN, kom nyss på att jag glömde skriva i gästboken att jag inte kom på träningen. hur fan kan man lyckas glömma en sån sak!? Menmen det va nog inte hela världen heller ;)

Av Alexandra Jonsson - 17 december 2010 15:11

EN YNKA VECKA KVAR. NICE, JAG LÄNGTAR!

Ingen träning för mig ikväll stannar hemma med papi & lillasyster istället.

Nu ska jag fortsätta kolla på julkalendern, hann bara 5avsnitt igår, sen blir det mat och ikväll är det robinson. Yes så är det. HEJDÅÅ PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards