Alexandraas

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Alexandra Jonsson - 12 december 2010 21:57

Hade inget val, mamma skulle envist läsa min blogg. Så försökte komma med undanflykter, sa snabbt bara "du kan få skriva en gång, istället för att läsa" "jaaaa" fick jag som svar så hade inget val. Så hon påtade ihop ett inlägg och sa envist DU FÅR INTE TA BORT DET VAD JAG ÄN SKRIVER! Mami värkade gilla gubbarna också såg jag.. Haha gulle. Hon fick mersmak, så ni får väll räkna med något mamma-inlägg ibland. höhö pinsamt. älskar dig mamma 

Av Alexandra Jonsson - 12 december 2010 21:45

snodde Alexandras dator och tjata till mej att få se hennes blogg

Alex slår just nu in en julklapp till sin pappa och jag tjatar på henne att hon ska gå och sova

för jag och Erik vill ha fritid en stund innan vi slocknar på soffan som vanligt för vi är ju sååå gamla enligt Alex men vi är bara så trötta jämt  nu hitta jag en massagrejer och trycka på ochså kul med blogg  

nä nu så ska Alex i säng och jag logga ut här ifrån men först

NU ÄR DET INTE SÅ LÄNGE KVAR TILLS VI SKA  TILL TURKIET BARA NGRA MÅNADER

JIPPI VAD VI SKA SOLA HANDLA OCH BARA MYSA OCH VI VUXNA SKA TA NÅN      OCH NI BARN FÅR NÖJA ER MED    OCH NGT ANNAT GOTT ATT DRICKA


puss och kram MAMMA   

Av Alexandra Jonsson - 12 december 2010 20:07

Som inte har börjat på biologin. Mycket tjat om biologi nu känns de som. Fattar typ inte vad det är man ska skriva om om jag ska vara ärlig, men nu ska jag börja skriva om Bulimi, det har jag bestämt iallafall även om jag inte fattar hur man ska skriva. Får se hur det kommer bli.    

Av Alexandra Jonsson - 12 december 2010 17:58

Följde med mormor&morfar till stan & fick dom sista julklapparna inköpta, bara lillasyster kvar nu. & Farmor's paket som måste bytas. Fast det ska Erik göra åt mig på torsdag. Fick även en stickad tröja av mormor som jag tror jag ska ha på julafton faktiskt. Den va fiiiiiiiin. LOVE.

Nu ska vi skjussa mami, sen är det gossipgirl kl 7 tills kl8, då ska jag börja med biologiuppsatsen. Om jag har lust såattsäga. Pussssss



Av Alexandra Jonsson - 12 december 2010 09:21

Haha, vinner ju aldrig något men man kan ju testa (:

  

Ovido - Quiz & Flashcards