Alexandraas

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Alexandra Jonsson - 28 december 2010 18:00

Träning nu, sen sover jag hos pappa för vi ska till stan imorgon, han, jag lillasyster & storasyster. Inte alls ork till att trängas bland allt folk menmen, något ska jag iallafall lyckas få med mig hem hade jag tänkt (:

Av Alexandra Jonsson - 28 december 2010 14:01

har bara kollat på tv, ätit pasta, fotat, suttit vid datorn & pusslat med mitt andra pussel jag fick i julklapp. Jag,erik&mamma började pussla igår vid 5 och satt ettbratag men vi har bara lagt ramen, haha det är assvårt! inga bitar ser likadana ut så man vet inte vilka som passar.. Nej nu tror jag att jag ska kolla på film. Ikväll är det träning också, om Alice dyker upp såattsäga, hahaha. PUSSÅKRAM

Av Alexandra Jonsson - 28 december 2010 11:44

Kollar på gamla avsnitt av topmodel som går på tv, ganska bra faktiskt.. Nej dax för frukost nu. Hörs senare!

Ovido - Quiz & Flashcards