Alexandraas

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Alexandra Jonsson - 29 december 2010 23:37

Pratat cup i två timmar nu med Carro&Lollo, liksom sätta en cup när man lär åka bland olika "arenor" i uppsala för att spela känns inte så smart när föräldrarna jobbar tycker jag. Nu har jag iallafall löst det med min skjuts på onsdagen (den dan det krisade) Wihoo tack Louise :)

Annars så har jag ont i tummen & har växtvärk i högra benet! hehe. ska läsa lite boggar nu sen sovdax. PUSSOCHKRAMSKUMBANAN.

Av Alexandra Jonsson - 29 december 2010 20:53

Hehehe, på två dagar har jag gjort slut på 600kronor till kameran. Igår beställde jag&pappa hem Uv-filter, stjärnfilter x8, & motljusskydd från tvspelsweb.se, där röck 300kronor. Och idag när vi va i stan hade dom halva priset på stativ som jag egentligen inte behöver, men bara för det va rea såköpte jag den, & pappa tyckte att ja skulle köpa det för jag kunde ha användning för det senare nångång. så ett stativ fick följa med hem (300kr på rea, påden). Annars så fick ett par pyamasbyxor henka på också. NEJ MORDEN I MID-NÅGOT NU, PUSS (L)

Ovido - Quiz & Flashcards