Alexandraas

Alla inlägg den 10 december 2010

Av Alexandra Jonsson - 10 december 2010 20:35

Matchen gick bra. Även om det blev förlust, med 2mål, tror jag?

Vi spelade grymt, & va klart bäst! Är faktiskt mycket stolt över laget! Dom andra va också duktiga men spelade ganska fult, 2utvisningar blev det under matchen också, en av vårat lag & en av deras. Men spelaroll vi va bäst endå! :) Sen fick jag en käftsmäll på köpet, haha.. tror jag kommer svälla upp lite på högra sidan av läppen, känns lite bortdomnad dära nu. Äsch spelaroll. Roligaste matchen jag har spelat någonsin, & det är huvudsaken!:)  Nu ska jag kolla på idol, final ju. 3:egången jag kollat iår. Duktigt lr? Haha men tycker inte det är så roligt..

Av Alexandra Jonsson - 10 december 2010 16:07

NERVÖS? Hehe så pinsamt kommer dö, meeeeeeen. hehe :)


KAN BJUDA PÅ EN BILD PÅ FRIDAS SÖTA KOSSA I MIN NERVOSITET(Mobilbild)

  

Av Alexandra Jonsson - 10 december 2010 13:59

Haha, rubriken är från fysiken när jag skulle skriva backspegel på frågesporten, både jag & jennifer insåg att det såg knäppt ut tills hon kom på att det stavades back inte bax. Haha guldigt.

Annars va det det svåraste matteprovet vi någonsin haft. Lr B-delen alltså.. A-delen gick bra, nope nu ska jag inte prata matte, det räcker med att säga att det kommer bli ig. hehe :(

Nu ska jag göra nå kul. Ikväll smäller det. Hah lite nervös faktiskt 2gången förmig. Håll tummarna . PUSS

 

Ovido - Quiz & Flashcards