Alexandraas

Alla inlägg den 11 december 2010

Av Alexandra Jonsson - 11 december 2010 22:59

SVAR TILL FREDGRUUD: Konfa tror jag inte men man ska väll gå i kyrkan på morgonen som vi gjorde 1:a & 2:a advent som att det är 3:e advent nu? jag vet faktiskt inte, jag får ringa & fråga Sophie imorgon. :)

ANNARS DÅ såmycketbättre va grymt bra idag, & man märker att Christer är kär i Petra. haha tönt. Nu ska jag sova!

 

HAHA. Det är bra att vara annorlunda. Eller?! xd

     

Av Alexandra Jonsson - 11 december 2010 18:54

Jag har inte börjat med min biologi-uppsats som ska vara inne i veckan. Är jag den enda som inte har börjat!? Det enda jag har gjort är att skriva ut fakta om bulimi. Inte ens skrivit ett ord har jag. Shit,  borde nog iallafall börja "kladdskriva"?! Saksamma, gört på måndag istället. Orkar inte nu. & imårrn ska vi gå i kyrkan med konfan om jag inte har fel? PUSS

Av Alexandra Jonsson - 11 december 2010 18:09

Ulrika messade vid 11 å frågade om jag kunde vara med på matchen som vi hade idag, (ja vi hade en igår& en idag, vi delar oss i laget så man står över vissa matcher) Jag ville, men vi skulle till uppsala, så sa nej, det va synd för det blev vinst för oss nu såg jag på Emmas (läs prinsessans) blogg. med 8-3. Wihoo bäst!   

Nu ska jag slå in julklappar,fick med några hem från uppsala. Sen är det sista avsnittet av "såmycketbättre" HEJDÅÅ

Av Alexandra Jonsson - 11 december 2010 09:36

GLÖMDE SÄGA ATT JAG OCH ALICE BLEV INLÅSTA HELTSJÄLVA I BANDYHALLEN IGÅR, VI VA SIST, SEN NÄR VI SKULLE GÅ SÅ VA DET LÅST & VI FICK INTE UPP DÖRREN SÅ VI LÄRDE SPRINGA RUNT & LETA EFTER EN ANNAN DÖRR SÅ VI KOM UT. HAHA VI DOG. PINSAMT!   


Då va idolfinalen avklarad, & som att jag knappt hade hört varken Minnah eller Jay tidigare så visste jag inte vem jag hållde på. Båda två hade värkligen grymma röster! Men tror jag hållde pytteliiiiite mer på Minnah faktiskt. Men Jay va också grym som fan! :)

Nu ska jag läsa bloggar, &så får vi se vad som händer idag. &

Föresten så blev de ingen fläskläpp! Är bara lite ömm om läppen. :D

Ovido - Quiz & Flashcards