Alexandraas

Alla inlägg den 21 december 2010

Av Alexandra Jonsson - 21 december 2010 22:23

Fördendelen: min overall satt som ett smeck & är asnöjd. Träningen gick inte alls bra för den andra delen. Nu ska jag kolla på någon film. Imårn ska vi julstäda, sen kommer även mormor & morfar & firar "minijul" För dom ska bort över julafton & så ska ju jag&lillasyster vara hos pappa över jul. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 21 december 2010 16:42

FÅR MIN OVERALL IDAAAAG!   Träning Vid 7. Vi åker vid 6. Hejdåå

Av Alexandra Jonsson - 21 december 2010 14:05

Kändes ganska Ovärt att åka till skolan för 3timmar, men det blev en kul dag endå. Kollade film. som jag & Frida tröttnade på så vi spelade pingis istället, Sen fick vi fika & första betygen någonsin. Är inte så nöjd om jag ska vara ärlig. En hel del VG:n iallafall och då blev jag ju glad. & inget IG iallfafall och det va mitt mål. Hahahaha. Mamma&pappa va stolta iallafall och då kändes det ju bättre. Men jag får väll nöja mig och kämpa på mera tills nästa termin. Då ska det stå VG på varje jävla ämne. (utom matte, känns ovärt att försöka när det endå inte blir bra i slutändan)   

Ovido - Quiz & Flashcards