Alexandraas

Alla inlägg under januari 2011

Av Alexandra Jonsson - 21 januari 2011 20:38

Imorgon kommer bli en grymt bra dag! stockholm. och vad vi ska göra får ni se imorgon kväll. bäst kommer det bli iallafall

Av Alexandra Jonsson - 21 januari 2011 16:15

 Katarina von bredow-böckerna har fått konkurens i min bokhylla nu! LIV&LOVISA Grym bok änsålänge. nej ska fortsätta läsa nu! :)  puss

Av Alexandra Jonsson - 20 januari 2011 18:12

Snyggaste bilden i sverige. Jag dör   

Jennifer, jag, elin och viktor,tagen från jennifer. haha

  

Av Alexandra Jonsson - 20 januari 2011 17:40

Jag tror jag gillar Torsdagar i skolan, dom är roligast, speeddating hade vi på engelskan. haha ganska kul. sen var det ju första skridskoåkningen med klassen också. jag jennifer & elin spelade bandy med killarna.. hehe gick inte så bra men kul hade vi. Sen blev det vacker sång i duschen efter ;) föresten lärarna har gjort så man måste köpa sin egna pingisboll för att kunna spela pingis i skolan, för så många har tagit slut. bajsigt! Nej, Nu ska jag kolla facebook Sen göra läxor. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 19 januari 2011 15:07

Jag hatar onsdagar, bara skitlektioner i skolan!! Iallafall så ska jag skala potatis nu, sen ätamat sen ska jag på utvecklingssamtal i skolan & ikväll blir det bio med mormor, för jag lovade att vi skulle gå, Typ Änglagård 3?? Hehe har inte sett nån av dom. men har man lovat så har man :)

Av Alexandra Jonsson - 18 januari 2011 19:40

Jag ska få ett syskon. På sommarlovet. En lillebror. Eller ah det kanske blir en lillasyster men har tre systrar, så hoppas lite på en lillebror, men saksamma blir det en lillasyster så tycker jag om den lika mkt endå  ;)

Av Alexandra Jonsson - 18 januari 2011 15:24

Haha, jag tror jag har nog fått en hel del nypmärken på underarmen och benet.. Viktor & Marcus tyckte tydligen det va såååååå kul att nypas på svenskan medans Kerstin gick igenom nå betyg med folk i ett annat rum. (: Nej ska fixa disken nu, sen är Alice fortfarande sjuk & jag har en del läxor som ska göras så hoppar träningen idag igen. nejmen PUSS 

M

Av Alexandra Jonsson - 18 januari 2011 07:15

Dax att gå upp å göra sej iordning till skolan. Micha dissar mej idag den geten! Hon kan ju inte bli sjuk på en tisdag när vi ska göra grupparbete! :( Så nu lär jag jobba själv. Bajs på henne alltså =D men annars så får väll dom andra i klassen stå ut med mej på rasterna. hehe

Ovido - Quiz & Flashcards