Alexandraas

Alla inlägg under januari 2011

Av Alexandra Jonsson - 26 januari 2011 18:10

Får cp på datan, lyssnar på musik, & musiken höjs. & efter 1 minut sänks den & så håller det på tills jag skakar den, då blir den normal, sen efter ett tag börjar allt om igen & ja skakar vidare haahaaah....  Nu ska jag läsa biologin & packa gympaväskan.. Ikväll blir det tv, bara biologi tills imårrn. Och engelska & kemi tills på fredag, men duktiga jag glömde dem böckerna i skolan...  så får plugga engelska & kemi imårrn istället. PUSS

Av Alexandra Jonsson - 25 januari 2011 21:06

4st Bilder & text under. har massa, men 4 räcker. Tar så lång tid å ladda upp. Ganska suddiga är dem också men orka bry sej?  


  

1. Första perioden. Sosso, Angelica & Jossan. BBK är svarta för er som undrade. Typ 1 minut senare gjorde Jossan 1-0 (om jag inte minns fel) 

  

Ja här blev det ännu ett mål av oss. och alla ska byta. Bra info va? xd

  

Dem andra spelade fult, så vi fick straff, Emmy tog den och då blev det ännu ett mål. Assnyggt mål faktiskt! :)

  

Haha, vad kallar man det? har inte en aning, matchen va slut iallafall xd

Av Alexandra Jonsson - 25 januari 2011 15:54

Min & Micha's globen börjar bli riktigt snygg på Tekniken för er som ville veta det. Vi satsar på MVG men det kommer aldrig hända.... hehehe.. men mål ska man ju ha. ;) Nu ska jag strax äta, sen blir det innebandy-träning ikväll, var två veckor sen sist så det behövs. (:

Av Alexandra Jonsson - 24 januari 2011 21:47

Jag tror jag typ har ont i magen.. :S Viktig info liksom.. ah ska sova nu..

-

Av Alexandra Jonsson - 24 januari 2011 18:23

Bilder kommer ikväll eller imårrn. För nu ska jag göra matteläxan, sen kolla på familjen annorlunda. sen fixa spanskaläxan. Fast tänker bara kolla lite snabbt på spanskan, för det suger. Fan måste nog börja satsa mer på spanskan snart alltså........ Men nej matteläxa nu!

Av Alexandra Jonsson - 23 januari 2011 10:00

Haha, jag har nog sovit för lite denna helg, vaknade upp med sånna sträck under ögonen. fast dom försvinner nog när jag har fixat mej. får hoppas påde. Nu ska jag fixa mej sen åker jag å sophie till uppsala & går på stan i nån timme innan vi åker till allians. Kameran hänger med! :)

Av Alexandra Jonsson - 22 januari 2011 21:40

Ja, somsagt idag har jag, mamma, Elinor & storasyster varit på formex-mässan. Bara för min skull för jag visste att Maria skulle vara där. Egentligen fick inte "allmänheten" komma in bara företag som hade biljetter & sånt skit. men har man väääärldens bästa mami (som jag har) så fixar hon det. hon hörde runt. & en gammal granne sara, som har sitt företag som hette sarastil kunde sälja sina biljetter till oss. GULDVÄRT!Har massa bilder men orkar inte lägga upp alla. såg även hon i lets dance juryn och lärde fråga om jag fick ta ett kort. (egentligen fick inga kort tas på mässan) 

  

    

Av Alexandra Jonsson - 22 januari 2011 18:41

Hehe. har lyckats fått me mej Sophie till stan imorgon för att kolla innebandy i allians. Dock så ska vi åka buss dit, & ingen av oss har åkt stadsbussen förut, xd vet vilken linje men inte tiderna.. eller vart man stiger på. hehehehehe lyckat. men iallafall så får vi väll åka lite tidigare till stan så vi har bra med tid. (om vi skulle göra nå misstag) så fixar det sig nog tillslut. Bilder från va jag har gjort idag kommer om ett tag!

Ovido - Quiz & Flashcards