Alexandraas

Alla inlägg under januari 2011

Av Alexandra Jonsson - 13 januari 2011 21:39

skolan var som vanligt. Fast endå så gillar jag Torsdagar mest.. Iallfall så fick vi tillbax biologiuppsatsen som vi gjorde innan jul. Är asnöjd över resultatet faktiskt! Kändes inte bra när jag lämnade in den, va inte nöjd över vissa saker..  men det blev ju bra tillslut! :) Annars så har jag gjort lite på svenskan, matten & spanskan när jag kom hem från skolan, & hängt med papi med lillasyster fram på julgransplundringen, fast jag dansade inte. höhöh.. men frös ihjäl tårna gjorde jag ;) ska sovastrax.

Av Alexandra Jonsson - 12 januari 2011 17:26

Ska äta mat & göra läxan nu. Jao, alla andra är borta fortfarande så jag fick laga min egna mat idag. höhö jag kan slå vad en miljon på att det kommer smaka bäst! & då får läxan duga som sällskap också, Sen ska jag kolla på tv & göra ännu ett försök till att fota vattendroppar. Blev inte helt nöjd igår.. och somsagt övning ger färdighet :)

 

Kan ju bjuda på en halvdann bild från igår. ska bli bättre resultat idag.

Oredigerad som vanligt & så ser man blixten litegranna,men orkabrysej

  

Av Alexandra Jonsson - 12 januari 2011 15:40

Jag äääääälskar rubriker. Annars så va skoldagen ganska okej, idrott, spanska sen en kort so timme, svenska, so, rast sen so/lästimme kan ju iallafall säga att ingenting gjordes på dom 2 sista so-timmarna, satt å dampade med Marcus, Dennis, Sebbe, Viktor & Carl. Myyyyyycket roligare, sen fick jag ju veta lite kul saker också.... ;) Nej nu väntar jag på att Eljonor ska ringa, sen ska jag göra läxor. HÖRS IKVÄLL!

Av Alexandra Jonsson - 11 januari 2011 23:45

Jag har kommit på att mitt självförtroende ligger på minus 1000. Inget jag är stolt över. är bara irreterad på mej själv att jag inte försöker mer, att jag inte tror på mig själv & allt sånt. Men jag ska tro mer på mej själv kom jag på idag, jag ska få upp det, tror allt blir roligare om jag inte tänker negativa tankar om mej själv, liksom tänker att jag är bra & att saker kommer gå, & går något fel ibland så går inte världen under. Mitt självförtroende ska upp på topp 

Av Alexandra Jonsson - 11 januari 2011 21:03

Saken kommer upp nån annan dag istället. Orkar inte nu, Ska in i duschen sen sova. Tror aldrig jag har längtat så mycket efter att få sova så mycket som jag vill nu.puss & godnatt   

Av Alexandra Jonsson - 11 januari 2011 14:07

Första skoldagen söööööög. Nytt schema tydligen, & dom har satt 3 SOtimmar på en& samma dag. Hur fan tänker man då!??! Man somnar normalt på en, nu tre efter varandra TRE LIKSOM! Jaja, sen fick vi matteläxa & spanskaläxa. Sugdag. Nu ska jag iallafall göra matteläxan, sen försöka fota vattenbilder. Sen ska jag visa vad som landade i min brevlåda idag. LYCKA! Men det gör jag efter träningen.. =D

Av Alexandra Jonsson - 10 januari 2011 20:33

Kollar jag på just nu. Grymt bra faktiskt =) Annars så har ju inte så mycket hänt idag. lagat mat med storasyster somsagt, & försökt mej på att fota vattenbilder endel bra blev det iallafall men fan va svårt det är att få till fina vattendroppar, men får öva mera sen! =D Nu ska jag fortsätta kolla, sen föna håret, platta det, & gå & sova. skola imorrn ju.

Av Alexandra Jonsson - 10 januari 2011 12:13

Ensam hemma idag, sköööönt. Ingenting ska jag göra faktiskt, eller jo gå ut en sväng & laga mat till familjen med storasyster som kommer på besök. Imorgon börjar skolan också, skit.. & matte första timmen.. Det gör det ju såååå mycket bättre. Dödamej taaaaaaaaaaaaaaaack!   

Ovido - Quiz & Flashcards