Alexandraas

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 1 november 2010 19:03

SVAR TILL SOPHIE: Yees, den va ju asball, måste säga att du hade sexig min på första bilden . höhö :D  & aa, jag vart ägd ..

SVAR TILL FREDDAN: Jag vet inte. Vi hade inte beställt hem den alls den låg bara i brevlådan endå ;)

_____
Har nyss kollat igenom mina omdömmen på nätet dom har bara lagt in i 5 st men endå, och kan bara säga att jag inte är besviken alls, om man bortser ifrån matten då.. Men det jag var mest förvånad över var att jag låg på starkt VG i bild!? ganska förvånad blev jag som att jag hade dåligt omdömme i bild förra året. Klart man blir lite stolt nudå.. ;D

Av Alexandra Jonsson - 1 november 2010 13:02

Läste nyss på emmas facebook , gissa vad hon skrev? "sitter å kollar i skolkatalogen" omg, tänkte jag och kutade ut i pyjamasen till brevlådan, gissa vad? Där låg den! ÄLSKADE SKOLKATALOG! hörs senare, nu ska mitt nylle sitta tryckt mot alla sidor å glutta på alla människor.. höhöhhö



här har ni den. dålig cam bild, spelaroll. LOVE :D  

Av Alexandra Jonsson - 1 november 2010 09:41

oj jävlar! Det är ju snart julafton kom jag nyss på när jag slog på datan och datumet nere i vänstra hörnet stog på 11-01.. Jepp dax å köpa julklappar snart då. det är det sämsta med julen. att man blir pank tills nästa månad typ... hehe.. Men iallafall så ska jag dra på mig kläder nu & cykla till affären å köpa kyckling.. Om jag ska vara ärlig så kommer kvällsmaten idag bli skit tror jag... hehe. puss

Ovido - Quiz & Flashcards