Alexandraas

Alla inlägg den 12 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 12 november 2010 19:52

Jag tror jag ska börja skriva av det viktigaste från alla sidor i hemkunskapsboken som att vi har prov på måndag i det. det är typ 33 sidor som det står att man ska kunna. Orka sitta å plugga rakt av i sidorna liksom. Bättre å skriva av det viktigaste. Så ah en fredag. Och jag ska fixa med läxa. Kul.. men de måste ju göras.. :(

 

 Kan ju iallafall säga att jag mamma, och Erik hyrde film idag. Fast den har vi redan kollat på och den sög. haha mamma somnade.   

Av Alexandra Jonsson - 12 november 2010 16:13

Jag gick ganska nyligen med i GRATIS BIO. Och kan bara säga att det värkar grymt! Man samlar poäng och kan få massa roliga saker exempel presentkort på hm, lindex, skopunkten, bio checkar och massa andra saker. Gå med ni också. Tror inte att ni kommer ångra er!

 GRATIS ÄR GÖTT!   


  


Ovido - Quiz & Flashcards