Alexandraas

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 7 november 2010 19:22

Kollar på tv nu,fast det är paus så kollade om dom hade lagt in nå mer omdömmen. Kan ju säga att kemi, alla so, slöjd å engelska ser bäst ut.

Matte,å spanska mindre bra ut. heheeeeee..

Av Alexandra Jonsson - 7 november 2010 17:28

Nu är jag hemma, saknat mej va?? hihi :)

Kan bara säga att jag har haft världens bästa dagar. Vi har badat, kollat massa filmer, vart på teboden, ätit god mat, och slaktat får. Ja jag är seriös , ganska intressant faktiskt. eller a Anders slaktade å jag och emma kollade på. (Frida vågade inte) hehe... Och Firat Fridas födelsedag. Svinkul har vi haft. minde kul va väll tågresan som gick på 6 timmar. Alltså har jag spenderat 12 timmar av mitt lov på ett tåg haha ;) Nu; Duschen, sen gossipgirl, ensam mamma söker och Mtv's EMA, Bra tv kväll! /puss

Ovido - Quiz & Flashcards