Alexandraas

Alla inlägg den 8 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 8 november 2010 20:52

Jag kom nyss på att insidan på min bokhylla är väldigt grå & tråkig, så ska nog göra nå slags minnes-vägg där mellan hyllplanen. Massa foton å så. Roligare att ha utskrivet istället för på datorn. Så alla kan se dom, men endå så klottrar dom inte ner hela rummet. Kommer nog bli kanon!

NU: SVENSKA HOLLYWOODFRUAR.

 

 

Av Alexandra Jonsson - 8 november 2010 14:55

Första skoldagen efter ett bra lov, Det enda positiva va väll att jag lyckades få ett VG på svenskauppsatsen, & att jag å Mich Har hittat två nya rastunderhållningar.

1: dampa på Elias .. (askul) 2. Ligga uppochner i trappan..

Har man ett bra liv så har man,, haha  xD Nu: Torsdagens avsnitt av Kenza&Tyra show. Sen kanske vi ska till Sillbo ikväll. Fanny fyller år. :)

 

SÅ SÅG DET UT, KLAGA INTE PÅ MINA PAINT KUNSKAPER :D

  

Ovido - Quiz & Flashcards