Alexandraas

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 13 november 2010 20:45

Blev en sväng till uppsala. fast vi badade istället, sen handlade mat.

Inte behöver jag sova tidigt idag som planerat heller. För kollade igår på laguttagningen och jag och Alice står över matchen imorgon,Det va ganska några som skulle spela faktiskt mot va det brukar va. Men det känns ganska bra att stå över den. Blir nog den svåraste för sesongen.

Lycka till kära lagkamrater. :)


Av Alexandra Jonsson - 13 november 2010 09:51

Fanny sover hos pappa, & mamma jobbar 12-timmarspass idag

så det är bara jag and Erik hemma. Om jag lyckas. Kanske jag får med honom till Stan,, Hoppas iallafall. Fast tror inte jag lyckas med det men det är värt ett försök. =D 

Snön är också snart borta igen, och det är typ slask på vägarna.

Ge mig riktig vinter med minusgrader. tack

  

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards