Alexandraas

Alla inlägg den 15 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 15 november 2010 18:28

Orkar inte med spanskan. Fick G på provet & det är huvudsaken. Sen att det står en märkning på omdömmet om att jag ska göra om en uppgift på provet spelar ingen roll tycker jag. Gör om den delen nästa vecka istället efter utvecklingssamtalet. Nu rättar Erik min matteläxa så jag inte skämmer ut mig med massa fel om man ska säga svaret högt, haha & ska plugga lite biologi tror jag. Hk provet gick föresten galant. Eller?? Det visar sig när vi får veta resultatet.

MYCKE LÄXPRAT IDAG. YES MEN SÅ ÄR LIVET JUST NU... :[

Av Alexandra Jonsson - 15 november 2010 18:28

Orkar inte med spanskan. Fick G på provet & det är huvudsaken. Sen att det står en märkning på omdömmet om att jag ska göra om en uppgift på provet spelar ingen roll tycker jag. Gör om den delen nästa vecka istället efter utvecklingssamtalet. Nu rättar Erik min matteläxa så jag inte skämmer ut mig med massa fel om man ska säga svaret högt, haha & ska plugga lite biologi tror jag. Hk provet gick föresten galant. Eller?? Det visar sig när vi får veta resultatet.

MYCKE LÄXPRAT IDAG. YES MEN SÅ ÄR LIVET JUST NU... :[

Av Alexandra Jonsson - 15 november 2010 15:49

Gör matteläxa & engelska hemuppgiften. Lika bra att få färdiga på engång :) Sen blir det lite spanskaplugg. Svenska hollywoodfruar ikväll! Najs säger jag. Puss

Ovido - Quiz & Flashcards