Alexandraas

Alla inlägg den 14 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 14 november 2010 17:49

Nu har alla åkt hem & Madde kom också oplanerat med hennes kille Patric som vi aldrig träffat förr. Trevlig filur va han iallafall. =D

Borde plugga till hemkunskapen. Men somsagt. Har inte kollat på det än och tänker inte. Få se hur provet går..

Av Alexandra Jonsson - 14 november 2010 11:10

Hahaha glömde ju säga att det va fars dag idag också. Grattis alla pappor då. Självhar jag ju vart duktig å köpt paket till papi. Ett till erik också. Eller det betalade mamma, gullig dotter pappa har som köper paket på farsdag. Erik fick ju ett som att han är "Extra pappa" Säger man så egentligen??   

Av Alexandra Jonsson - 14 november 2010 09:10

Lillasyster fyller 8 idag, så folk kommer vid kl två. Tills dess ska jag göra annat. Senare tror jag, så ska jag kanske till Jennifer och baka smachade niggerbolls tills på Tisdag. Plugga till Hemkunskapsprovet orkar jag inte med. Har inte kollat på det och tänker inte. VI får väll se

hur det resultatetblir ;)

 

=Inte lika liten längre. Grattis Fanny. :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards