Alexandraas

Alla inlägg den 27 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 27 november 2010 20:46

Kollar på så mycket bättre med familjen nu. Sen efter ska jag kolla på skärgårdsdoktorn på datan det är ju asbra haha =D!  & imörgonbitti vid halv 11 ska jag bege mig till kyrkan, har ingen ork men vi måste gå under advent för konfan. Jag & Linn ska tydligen vara ljusbärare. Yes skämma ut sig är bra?!   

/PUSS&GODNATT

Av Alexandra Jonsson - 27 november 2010 14:49

Trött som jag vetintevad just nu! Ska iallafall börja kolla på skärgårdsdoktorn för jag lånade alla säsongerna igår av Mia. Dessutom va Jennifer lite gullig & tog med palmen-bilden i hennes nya header bara för jag tycker den är så fin :)  haha. Gulle

Av Alexandra Jonsson - 27 november 2010 07:08

Uppe med tuppen idag, vid 8 åker vi, kommer väll hem vid 2 skulle jag tro. :) FÖRESTEN HADE JAG GLÖMT MITT BIOLOGIPAPPER I SKOLAN!

JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄR JÄVLA KÖRD JUSTNU!!!   

Hörs sen. Hejdååå

Ovido - Quiz & Flashcards