Alexandraas

Alla inlägg den 23 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 23 november 2010 20:22

Gjorde nyss klart VG-frågorna på biologin har suttit med de i en & en halv timme ungefär. Drygt. & inte får jag ett VG heller tror jag, men det visar sig, är inte helt nöjd med mina svar. Men det visar sig hur de blir..

Nu ska jag ta en dusch å sen är det tv som gäller  

Av Alexandra Jonsson - 23 november 2010 15:50

Spanskan gick..bajs! Kunde allting men såfort Linda sagt åt oss att börja så blev det hjärnsläpp. Eller vi klarade det fint tills kanske dom sista meningarna då Elin får skrattanfall & alla 3 glömmer bort typ 2 meningar var. Lyckat hahah. Men Linda sa att det va bra!! :O

 

Annars så blir det ingen träning ikväll för Alice lär plugga & då har jag ingen skjuss, men det är ganska bra endå för har smått ont i huvet & så riskerar jag inte att komma hem försent till desperatehousewives..

HAHAHA!! HEJDÅÅ

Ovido - Quiz & Flashcards