Alexandraas

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 18 november 2010 18:40

Yeah, Ska försöka iallfall ska bli duktigare & sköta läxor bättre. Jag har sagt det förut..Jag vet. Men nu ska det gå! det är ju somsagt bara 5veckor kvar. & som att jag inte har gjort biologiprovet så ska jag plugga somfan till det Ja Frida jag säger det och det ska hållas nu. (Frida brukar påpeka i skolan att jag pluggar mkt. För hon tror på allt som står här.. tydligen haha men oftast så skriver man att man ska plugga men man gör det inte.) MEN NU SKA DET GÅ! eller??

Av Alexandra Jonsson - 18 november 2010 15:02

Känns som vi inte gör nå annat på lektionerna nuförtiden än & hittar på nya "alla barnen" Saker. haha vi har ju kul det är huvudsaken! =)

Bion va asbra & mich slog på en rumpvurpa. Haha sötnos!

Sen ringde mami igår och sa att hon fått tid för operation imorse, så hon skulle in redan igår. Jag blev chockad, operationen skulle ta ungefär 8timmar & det fanns risker. Men fick sms från Erik ganska nyligen & allt hade gått bra.  Biologi provet ska jag göra nästa torsdag istället för idag för pratade med Cissi så det va okej. Tv nu, pussss

Ovido - Quiz & Flashcards