Alexandraas

Alla inlägg den 28 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 28 november 2010 21:25

För en timme sen va det -18.3 här hemma. Ute alltså för er tröga som inte fattade det, men det får ja hoppas ni gjorde. Fyfan. riktig vinter nu alltså! :D

Av Alexandra Jonsson - 28 november 2010 18:48

NU: Gossip girl

SEN: Ensam mamma söker.

Av Alexandra Jonsson - 28 november 2010 13:25

FÖRSTA ADVENT

Hemkommen från kyrkan för 1 timme sen och det va helt okej faktiskt!

Nu storstädar jag mitt rum och när jag säger storstädar så menar jag värkligen det! allt exakt ALLT är urplockat ut i hallen, det enda som står kvar är sängen & bokhyllan som också är tom tillochmed gardinerna tog jag ut?! Haha.. städar så sällan så när jag väl gör det kan det likagärna göras ordentligt?Snart jul ju också så man kan säga att jag julstädar. NEJ NU SKA JAG FORTSÄTTA! (:


Ovido - Quiz & Flashcards