Alexandraas

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 19 november 2010 20:53

Mami va typ som normal, lite annorlunda om man säger så & så hade hon stöd för halsen men annars kändes väll allt som vanligt. Skönt :)

---------------------------

Och har jag nämt att vi hade världens jobbigaste idrott i skolan igår? Hela kroppen värker! Sätter jag mig ner gör det ont, reser jag mig gör det ont, rör jag armen gör det ont.. JA NI FATTAR.

Stan imorgon med Sophie, för annars lärde jag sitta ensam hemma.. julklappar ska handlas. & Kanske unnar jag mig själv något också. Puss! (=

Av Alexandra Jonsson - 19 november 2010 13:42

Nöjd nu Frida? Jag nämde ju inte ens att det va du som tvingat mig att skriva så bara för ja muLLade dig i skolan Woops gjorde visst det nu. ;)

OM EN TIMME UNGEFÄR SKA JAG HÄNGA MED ERIK & HÄLSA PÅ MAMI PÅ SJUKHUSET, HÖRS EFTER.

Men Kenza&Tyra show nu. Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards