Alexandraas

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 20 november 2010 21:38

Glömde visst säga min "mini" miss på ClasOhlson's, skulle kolla priset på en sak så gick vi till en såndära scanner så hållde jag i den och fick damp & skrek fula saker för den scannade alldrig varan, stog så i ungefär 5minuter sen lägger jag ner den & vi ska gå därifrån.. Så tar Sophie upp den och ser scannerknappen. Exakt där jag hållde mina fingrar. Smart.  Sen ska vi ju inte prata om Sophie & en London kille som inte kunde svenska & ville att vi skulle donerapengar. Haha sophie=KATASTROF!

Av Alexandra Jonsson - 20 november 2010 19:35

607 kronor fattigare, skoj, Sophie, pinsamheter, clas ohlsson & söndiga påsar beskriver dagen väl. Har haft kul iallafall & har köpt julklappar till alla utom pappa & mamma så är nöjd. Nu kollar vi på någon gammal harrypotter. puss

Ovido - Quiz & Flashcards