Alexandraas

Alla inlägg den 2 november 2010

Av Alexandra Jonsson - 2 november 2010 10:04

Jag ska åka till Småland tidigt imorgon bitti, så jag gissar att jag inte kommer använda datan dära så vi hörs senast på Söndag! Men kika in varje dag endå, kanske skriver jag nån rad eller två om jag får tid! :D

_________

Nu ska jag städa mitt rum, duscha packa å senare ska jag fanny, datta och Elin gå på nån barn bio här i våla. Sammys äventyr hette den .. och Senare ikväll är det desperate housewives. Ganska bra tisdag endå..

Måste bara säga att jag inte fick IG på matteprovet också såg jag nu på omdömmet. Bra , en mindre sak att oroa sig för!

 Puss. så hörs vi! //A   


Av Alexandra Jonsson - 2 november 2010 08:23

Ja, som ni kanske ser så är det lite nyfixat här på bloggen.

Ändrat lite färger/sort på klockan och "toppbilden" ,

Ganska nöjd faktiskt så såhära får det se ut ett tag nu.

Ovido - Quiz & Flashcards