Alexandraas

Alla inlägg under december 2010

Av Alexandra Jonsson - 28 december 2010 14:01

har bara kollat på tv, ätit pasta, fotat, suttit vid datorn & pusslat med mitt andra pussel jag fick i julklapp. Jag,erik&mamma började pussla igår vid 5 och satt ettbratag men vi har bara lagt ramen, haha det är assvårt! inga bitar ser likadana ut så man vet inte vilka som passar.. Nej nu tror jag att jag ska kolla på film. Ikväll är det träning också, om Alice dyker upp såattsäga, hahaha. PUSSÅKRAM

Av Alexandra Jonsson - 28 december 2010 11:44

Kollar på gamla avsnitt av topmodel som går på tv, ganska bra faktiskt.. Nej dax för frukost nu. Hörs senare!

Av Alexandra Jonsson - 27 december 2010 23:12

Nu har jag fixat kameran på datorn. Ganska några bilder, men visar flera någon annangång. tog bara nå nu.men dom är somsagt OREDIGERADE & KVALITEN PÅ BILDERNA BLIR DÅLIG PÅ BLOGGEN!

JULAFTON:

  

JULMIDDAG I SILLBO:

LITE SMÅTT AV JULKLAPPARNA:

  



Av Alexandra Jonsson - 27 december 2010 20:19

Ska hem till papi någon dag & klicka hem lite kameragrejjor för lite av pengarna jag fick i julklapp. Har bestämt mig för ett Uv filter, motljus- skydd & ett Stjärnfilter x8. Kommer bli grymt bra känner jag på mig :)

FÖRESTEN SÅ HAR JAG INTE INSTALLERAT KAMERAN PÅ DATORN ÄN, DET GÖR JAG IMORGON. DET ÄRBRA PÅ TV IKVÄLL.   

Av Alexandra Jonsson - 27 december 2010 10:13

Dagen ska spenderas framför några filmer & mitt jordglobspussel som jag fick i julklapp tror jag.Tycker om att bygga pussel. xd Sen ska även en julklapp till Sophie beställas, Vet vad ja ska köpa nu. grymt braaaa :)


OCH KAMERAN SKA INSTALLERAS PÅ DATORN, SÅ BILDER KAN KOMMA UPP HÄR. HAR ÄNTLIGEN BÖRJAT FATTA KAMERAN, JAG HITTADE SKÄRPAN IGÅR,, HAHA IGÅR!, HEHEHEHEHE SMART TJEJ!!

Av Alexandra Jonsson - 26 december 2010 10:48

Vaknade vid 9, gick upp & vad mötte jag i spegeln när jag kollade...? tre munsår som va gigantiska & gjorde oooont. Ibland hatar jag att vara jag.. xd Annars så ska jag in i duschen nu, sen packa & kolla film & beställa kameragrejjor med papi, har hittat 5 saker jag ska ha, kan visa sen. Åker tillbax till mami ikväll & sen åker vi till Sillbo's för det årliga julbordet. Kommer bli mys som det alltid är hos dem.    

Av Alexandra Jonsson - 25 december 2010 18:14

gästerna är kvar och alla (utom jag) kollar på mr bean, jag hatar det.. förstår liksom inte vad som är kul med han. Antar att jag har tråkig humor då. jag letar saker till kameran istället. massa saker vill jag ha :)

 NU ÄR DET HARRYPOTTER PÅ TV &  TILL SKA JAG ÄTA JULGODIS.   

Av Alexandra Jonsson - 25 december 2010 12:09

Julafton va grym, både paketen & allt annat! Tråkigare blev det ju mot slutet när man lärde bege sig till kyrkan med konfan, man halvsov typ...

Det här fick jag:

*massa pengar

*systemkamera

*väska till den

*pengar för att köpa kamerasaker

*Stor unihoc innebandyväska, (tool-bag)

*2 pusselmattor

*1 pussel

*1 jordglobspussel

*Mascara

*Fransförlängare mascara

*Winnerbäck tröja

*morgonrock

*mugg

*2 st parfymer

*Eclipse filmen

*Sims 3 kvällsnöjen

*Sockor 2 st

*Igelkottekudde

*Toffsar

*Ljus

*underkläder

*godis

TROR JAG HAR FÅTT MED ALLT, NU KOLLAR JAG & PAPPA FILM, SEN KOMMER MASSA FOLK HIT PÅ MIDDAG, PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards