Alexandraas

Alla inlägg under december 2010

Av Alexandra Jonsson - 9 december 2010 18:07

Trött. Måste plugga, har matteprov imorgon. Sen ska vi ha skriftligt läxförhör på kemin, så måste plugga till dom. Sen ikväll är det robinson. Dessutom fick jag vg på 3 Av 5 "delar" på engelskaprovet. Va 1 poäng från mvg på 1 del, tror det va hörförståelesen. Drygt med fick nöja mig med det. haha. Sen dansade vi på idrotten, kul. fast saknade Jennifer som att hon & jag dansar bäst ihop! Tromig, askul! HEJDÅÅ :)

Av Alexandra Jonsson - 8 december 2010 15:30

Gör hemprovet i fysik som ska in på fredag. Har gjort tolv frågor. sju kvar. Usch va fysik suger! 

Av Alexandra Jonsson - 8 december 2010 12:51

Tror jag ska tvinga mami att plocka fram tomtar med mig nu. Haha här hemma är det jag som julpyntar för annars ställer mamma eller erik tomtarna på fel plats. (enligt mig) & då blir det inte som vanligt ( =fel enligt mig) Haha, rätt ska vara rätt, det ska stå på samma plats som alla år, haha annars blir det fel (enligt mig)! Haha, jag är som jag är.. :)

Av Alexandra Jonsson - 8 december 2010 10:32

Hemma idag, har sovit, sovit &åter sovit. Nu ska jag kolla julkalendern på repris & äta något. Kan föresten också säga att mina julklappar som jag ska få i jul kommer va grymma! Vet om 4stycken, en från mamma&Erik, en från pappa, och två från storasyster. GRYMT! HEJDÅÅ

Av Alexandra Jonsson - 8 december 2010 10:27

Hemma idag. Har sovit, sovit, & åter sovit. Nu ska jag kolla repris på julkalendern & sen äta något.Kan iallafall säga en sak till, mina julklappar som jag kommer få i jul kommer vara bäst! Vet om 4stycken. En från mamma&Erik, en från pappa, och två från storasyster. :D HEJDÅÅÅ.

Av Alexandra Jonsson - 7 december 2010 16:04

FYRA TUMMAR UPP, 

  Träning idag, supermario med Emma&Alice juu, höhö grymt!!

  Michas & min catfight idag, =GRYM! Haha fråga elin&frida..

  Vi har fått ett fult, men roligt pingisbord i skolan

  Kanske sova med Alice, Matilda, Lollo, Nellie & Carro i bjk på fredag

EN NER,

  SKOLAN SUUUUGER, VILL HA LOV NU

Av Alexandra Jonsson - 6 december 2010 20:15

Woopsi! kom nyss på att vi har läxor den här veckan, tills imorgon spanska, (som jag också nyss kom på att jag glömde i skolan.. FAN :O)Matte prov på fredag, so tills på onsdag. hemprov ska in på fredag, liksom det är ett hemprov & man får ju använda dator, böcker & mamma & pappa som hjälp till frågorna. Känner mig nästan skyldig att minst få VG på det. Iallafall när man får använda hjälpmedel! Då borde det ju vara enkelt.    Eller Är det bara jag som tycker så? Haha



Av Alexandra Jonsson - 6 december 2010 19:11

Har haft det bra hos papi, fick alla julklappar inhandlade också utom till papi & lillasyster. Så har blivit fattig. Sen vet jag en julklapp jag ska få av pappa också, för jag va med och valde den haha. Igår va det konfa, fick en bibel utav dom också insalgen som ett paket.. Idag av typ micha, jennifer, marcus, sanna, sebastian sjuka i klassen också så det va tomt,så jag & dennis fick roa oss på eget sätt! & så nu när jag kom hem till mamma hade dom köpt en stor fet massagestol. soft   

HEHE FETTKONSTIGT INLÄGG, SAKSAMMA, HEJDÅÅÅÅ.

Ovido - Quiz & Flashcards