Alexandraas

Alla inlägg under december 2010

Av Alexandra Jonsson - 21 december 2010 14:05

Kändes ganska Ovärt att åka till skolan för 3timmar, men det blev en kul dag endå. Kollade film. som jag & Frida tröttnade på så vi spelade pingis istället, Sen fick vi fika & första betygen någonsin. Är inte så nöjd om jag ska vara ärlig. En hel del VG:n iallafall och då blev jag ju glad. & inget IG iallfafall och det va mitt mål. Hahahaha. Mamma&pappa va stolta iallafall och då kändes det ju bättre. Men jag får väll nöja mig och kämpa på mera tills nästa termin. Då ska det stå VG på varje jävla ämne. (utom matte, känns ovärt att försöka när det endå inte blir bra i slutändan)   

Av Alexandra Jonsson - 20 december 2010 17:03

Skola imårn, ska ju bara kolla på film & få betyg, inte så ansträngande precis, och så slutar vi vid 11. Är ju inte sjuk nu, Hade magsjuka ihelgen men inte idag. Men man måste vara hemma en extradag så va det idag. Bara lite ont i magen men det är borta nu. Nu åker datan av. Sysslor, böda camping & svenska hollywoodfruar står på schemat.PUSS

Av Alexandra Jonsson - 20 december 2010 10:20

känns ju bra. papi va magsjuk i lördags, jag igår. och har ont i magen ida, Idag åkte lillasyster hem från skolan, hade ont i magen. Och om jag förstog det rätt så har Erik också magsjuka. Bläääsch skjut mig.  

Av Alexandra Jonsson - 20 december 2010 09:18

Hemma idag som att jag va magsjuk igår. Mår bra idag iallafall och har ätit en halvbit hård macka. Föresten så tvingade jag Alice skicka bilder på overallen. OM jag längtar efter min nu! Men väntan blir inte lång, får nog min imorgon. Då kommer mina bilder på den upp. Nu Alice's :)

  


Av Alexandra Jonsson - 19 december 2010 18:17

Har inte ätit någonting på hela dagen. kan inte få i mig något, är inte hungrig för mår illa om jag ska äta något eller om jag känner lukt,har tillbringat dagen i soffan och i duschen. Blääch. Hatar å vara sjuk! =/

Av Alexandra Jonsson - 18 december 2010 23:30

 Vad bra det borde kännas att utnyttja folk för att må bättre själv.  BITCH

Av Alexandra Jonsson - 18 december 2010 21:35

Irriterad.  Nu ska vi kolla film & imårrn klä julgranen. hörs när jag är på topp igen. BAJS, HEJDÅÅ

Av Alexandra Jonsson - 18 december 2010 14:04

Film med papi nu. Jag har ont i huvet. det gör bajsont. HEJDÅÅ

Ovido - Quiz & Flashcards