Alexandraas

Alla inlägg under november 2010

Av Alexandra Jonsson - 27 november 2010 14:49

Trött som jag vetintevad just nu! Ska iallafall börja kolla på skärgårdsdoktorn för jag lånade alla säsongerna igår av Mia. Dessutom va Jennifer lite gullig & tog med palmen-bilden i hennes nya header bara för jag tycker den är så fin :)  haha. Gulle

Av Alexandra Jonsson - 27 november 2010 07:08

Uppe med tuppen idag, vid 8 åker vi, kommer väll hem vid 2 skulle jag tro. :) FÖRESTEN HADE JAG GLÖMT MITT BIOLOGIPAPPER I SKOLAN!

JAG ÄR SÅÅÅÅÅÅÅÅÅHÄR JÄVLA KÖRD JUSTNU!!!   

Hörs sen. Hejdååå

Av Alexandra Jonsson - 26 november 2010 16:35

Ringde Alice för 10 minuter sen å undrade va dom va.. Va säger alice, jag kollar på tv. Men alltså tränigen börjar inte om en timme (som vi trodde i skolan) Men jag kollade när jag kom hem å såg att den började 16.45 den börjar om en kvart ju sa jag då. va? Nej? Den börjar sen.. & så slår hon på datan och kollar och yes, Den började om en kvar så det sket sig.. Men men, Hittar väll på något annat vettigt.. Borde plugga biologi som att jag har prov i det på måndag & inte ens har börjat än..

Men orkar inte! Gört senare. HEJDÅ

Av Alexandra Jonsson - 26 november 2010 15:35

Mat nu. Träning snart. Hörs senare ikväll!

Av Alexandra Jonsson - 25 november 2010 19:23

Min blogg suger bajs & jag behöver en ny header. Men har inte direkt intresse av att fota längre, får väll köpa mig en systemkamera nångång senare i livet så kommer väll lusten tillbax.. HEJDÅ

Av Alexandra Jonsson - 25 november 2010 17:40

Efter skolan gick jag till gullmaj & Lennart med fanny och bakade pepparkakor och ett pepparkakshus. Fast vi gjorde 2stycken här hemma igår.. Haha är det snart jul så ärdet ju så det ska vara liksom!

Borde börja plugga till fysikläxförhöret som vi har imorgon, men vet inte om det är hela ljus kapittlet lr bara det vi har läst än sålänge??

Aja, sen kanske det skulle bli soläxförhör också, måste ju plugga som att det är ju Camilla istället för Lasse nu.. hahaha.


Av Alexandra Jonsson - 24 november 2010 20:47

Jag måste väll också (som alla andra) säga att det bara är 1månad kvar till julafton.. tur att önskelistan redan är klar & utskriven.. Nä tv nu!

Av Alexandra Jonsson - 24 november 2010 18:14

Fick nån fråga om vilka "kändisbloggar jag läser" från Jonas   

 kan säga Dessies, paow, kenzas, blondinbella, osv.. Förut läste jag kissies.. men hon är så fejk & pratar bara om plastikoperationer & sin vikt, att hon är såååå snygg & smal. men hur nöjd kan man vara med sig själv om man photoshopar sina bilder till max??!

HAHAH!! FEJK ÄR VAD HON ÄR

  

     

Ovido - Quiz & Flashcards